reede, 14. juuni 2013

Hei

 Mõtlesin, et pean veel mõne sissekande enne kojutulekut tegema, sest mõned päevad veel ja siis lesin ma juba kodus terrassil ja naudin imelist Eestimaad.
 Valgustan teid siis veel veidi oma tegemistest. Teisel juunil oli Rintelnis mess, käisime uudistasime seda ning hiljem liitus meiega ka isa ja sõitsime kõik koos Lemgosse ühte kohvikusse. Tüdrukud tahtsid sinna hirmsasti minna kitsesid vaatama. Söötsime kitsi ja sõime kooki, aga ma pean ära mainima, et see ei olnud tavalise koogitükk, vaid pool kooki. Nagu sakslastele kohane, olid koogid väga uhked ja mõni isegi 15cm kõrge, aga ühte nii suurt tükki ei olnud ma veel enne nahka pistnud. Muidugi maitses see väga hästi, nagu sakslaste koogid ikka.

Rabarbari-tiramisu kook. Küljepealt vaadates, ei tundu ta kahjuks nii suur.


 Eelmise nädala (3-9 juuni) ilmad olid väga kuumad. Päevitasime aias pea igapäev. Tohutult armastan lesida päikese käes ja lihtsalt olla, aga ükspäev sai ka minu piir täis. Mõtlesin varem, et mul vist kraadide ülemist piiri ei ole, aga kusagilt maalt jookseb siiski ka minu piir ja see sai mul eelmise nädala reedel selgeks, kui väljas oli  36,6 kraadi. Mis ma siis tegin, istusin parema meelega toas. Aga iseenesest tore, et lõpuks on siin meil ka suvi alanud.

Siin teile tõestus, et ma ei luiska. :)

Laupäeval käisime tüdrukutega Freibadis ehk siis välisujulas ning pühapäeval sõitsimekoos isa, Henrieke ja Lutsiga (naabrimees) Wolfsburgi Autostadt-i vaatama. See on linn, kus valmivad volkswagen autod. Keset linna on suur Autostadt ( tõlkes autolinn), kus saab uudistada erinevaid autosi, lastele töötoad jne. Läskime sinna minu soovil, pidin neile kõik ette lugema, mida ma veel enne äraminekut teha tahan, ning see oli üks punkt minu nimekirjast. Koht ise oli väga ilus ja moderne. Tol pühapäeval, kui seal käisime oli seal perepäev ja seega tegevusi veel rohkem. Käisime Henriekega laste kokandustoas, sõitsime elektrilise kahetrattaga, või ma ei tea kuidas seda ka ei nimetata ning meisterdasime ühtteist. Seal on mitu erinevat hoonet, üks Porsche oma, teine Volkswageni oma jne. Meid võlus isaga muidugi kõige rohkem see Porsche oma, ega me sealt väga ära tulla ei tahtnud. Nüüdsest tean, et kunagi tulevikus, kuulub üks selline ka mulle. Olime seal pea terve päeva, hommikul üheksast startisime ja õhtul seitse olime kodus tagasi. Igatahes mina ja isa jäime sellega väga rahule, kuigi Henrieke meiega vist väga ühel meelel ei ole. :)

Selline nägi see kompleks välja


















See on Bugatti automootor. Auto ise on eelmisel kolmel pildil, ma ei ole veel enne nii võimast mootorit näinud. 
















1 450 000 eurot makseb 2010 aasta Bugatti. Pole paha või mis?




Vabandan piltide pärast kui mõni on kõver või poolikult tehtud, osade piltide autor on Henrieke. :)

 Täna on käes juba 14.juuni. Pean trenni nüüd kiirustama, aga kriban enne lõpuni. Homme on isal üks üritus ja lähen tema juurde ühtul tööle, olen põnevil, mis sellest kõik välja tuleb. Pühapäeval ootab ees suur sünnipäevapidu, mida teised ootavad siin suurema põnevusega, kui ma ise. Muudkui räägivad sellest ja korraldavad kõike. Usun, et sellest tuleb üks tore päev.

Ilusat algavat nädalavahetust teile sinna kõigile!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar